Roll Natural

Programok, események

Szemlő-hegyi-barlang túra

A Roll Natural Csapata, majdnem húszan, a barlang vezetőjének segítségével felfedezhette a Szemlő-hegyi-barlangot. A közel 300 méteres kiépített szakaszt látás- és hallássérültek, valamint kerekesszékkel közlekedők is bejárhatták ép társaik mellett.

Tihany, Belső-tó túra

Sárdi Julianna és Dömötör András vezetésével a Balaton-felvidék egyik legszebb helyén, Tihanyban tehettünk egy kis túrát. Betekintést nyertünk a Levendula Házba és a Belső-tónál tett sétánk közben sok érdekességet hallhattunk az ott élő védett állatokról.

Velencei-tó túratriatlon

Augusztus folyamán a Roll Natural csapata is részt vett a 10. K&H mozdulj! velencei-tavi úszónap és túratriatlonon ahol külön sátorral és izgalmas interaktív programokkal vártuk az érdeklődőket.

Inkák Aranya kiállítás

Egy szép nyári napon a Roll Natural csapat célba vette a Komplexet, hogy együtt fedezze fel a Dél-Amerikát egykoron uraló nép eredeti kincseit. Egy távoli, misztikus, letűnt világbirodalom titkai tárultak fel előttünk!

Gödöllői kirándulás

Csodás nyári időben kirándultunk nyolcan a gödöllői Grassalkovich Kastélyba. Végignéztük a császári pár gyönyörű lakosztályait. Gróf Andrássy Gyula meglepetés táncával visszarepülhettünk egy kicsit a múltba is.

2 éves a Roll Natural!

Nem is tölthettük volna eseménydúsabban, vidámabban a Roll Natural csapatának második születésnapi megemlékezését! A Margit szigeti összejövetel során a gyerekek kipróbálhatták többek között; a szájjalfestést, az ördögbotozást, illetve, népszerű volt az arcfestés is. A Roll Natural szülinapjának a fénypontja pedig a Roll Dance műsora volt.

Elolvasom »

Ne maradjon le újdonságainkról!