Logo
Keresés
Close this search box.

Mi a Léleköntő? Az a tér ahol...

– nemcsak munkatársakként, hanem egy közösség tagjaiként tekintünk egymásra, így a munkahelyünk sem egyszerűen a munka tere


– a konkrét feladatokon kívül személyes értékeinket, érdeklődésünket, erőforrásainkat és a munka közben felmerülő nehézségeinket is megosztjuk egymással

– arra szövetkeztünk, hogy a ránk bízott családoknak úgy próbáljunk segíteni, ahogyan arra nekik épp most, a növekedés és megerősödés reményében szükségük van

– a szerteágazó tudás és tapasztalati tőkénkre közös kincsként tekintünk és közösen osztjuk meg a ránk bízottakkal

– nem szégyen kérdezni – sem egymástól, sem külső szakemberektől

– legfőképp a Lélek kiáradásában bízunk, amihez csak a tér megtartásával járulhatunk hozzá…

A Léleköntő lelkes csapata 

MUNKATÁRSAINK

Csapatunk szerteágazó gyógypedagógiai, pszichológiai, mentálhigiénés ismeretekkel, és tanácsadói tapasztalatokkal rendelkezik.

Vető Anna

szakmai vezető, gyógypedagógus, coach

Hittel és bizalommal tekintek a hivatásomra, hogy eszközévé válhassak gyermekek és felnőttek nyílásának, önmagára találásának. Legnagyobb örömöm a kapcsolódás. Zenét, éneket is szívesen használok gyógypedagógusként, coachként, de minden kapott és tanult kompetenciámat és élettapasztalatomat lelkesen beleadom a folyamatba. Fontosnak tartom a közösségben való együttes gondolkozást, egymás fejlődésének a közös ünneplését, a kommunikációra való megkülönböztetett odafigyelést. Erre törekszem a Léleköntő Program szakmai vezetőjeként is, belátva és tanulni vágyva kicsiségemből. 

Kelemen Zsófia

gyógypedagógus

Egyetemi éveim során találkoztam először a Léleköntő Programmal. Autizmussal élő gyermekek számára szervezett nyári táborban lehettem segítője egy különleges kisfiúnak. Onnan eredeztethető az autizmus iránti csodálatom. 2017-ben csatlakoztam a Léleköntő csapathoz, azóta is töretlen lelkesedéssel foglalkozom a gyerekekkel. Mindig is közel állt hozzám a zene, a népdalok dallamvilága. A Léleköntőben betekintést nyerhettem abba, hogy a zenét hogyan alkalmazhatom fejlesztő céllal gyermekeinknél. Örömmel dolgozom zenés eszközökkel. 

Barnabás Helga

pszichológus, komplex művészeti terapeuta

Lelkesen, teljes lényemmel beleadódva veszek részt a Léleköntő csapatban pszichológusként, komplex művészeti terapeutaként. Magaménak érzem azt a szemléletmódot, amelyet képviselünk. Nagyon inspiráló számomra a gyermekek megismerésének folyamata, a velük való foglalkozás, amely során igyekszem minél jobban megérteni őket. Szívesen hívom segítségül a játékot és az alkotást mint eszközöket a munkám során. A gyerekekkel töltött időn túl elengedhetetlen része mindennapoknak a csapatunkkal, más szakemberekkel, szülőkkel, önkéntesekkel való együtt gondolkodás, amit szintén nagyon szeretek, sokat tanulok belőle.  

Kálmán Liza

gyógypedagógus

Kálmán Liza vagyok, autizmus spektrum szakos gyógypedagógus. Munkám során autizmussal élő, óvodás- és kisiskoláskorú gyermekekkel foglalkozom. Fontosnak tartom, hogy minden gyermek körül egy olyan környezetet segítsünk kiépíteni, amely számára érthető, kiszámítható, biztonságot adó; illetve hogy minél jobban értsék az őket körülvevő világot, s a körülvevő világ is értse meg minél inkább őket. Ennek érdekében nagy lelkesedéssel veszek részt szülőedukációs, társadalmi szemléletformálást szolgáló programokban, illetve a gyermekek mindennapjait kísérő egyéb személyek felkészítésében, támogatásában. 

Szabó Rita

gyógypedagógus

Egyetem után kezdtem el önkénteskedni a Léleköntő Programban. Meghatott az elfogadás és nyitottság, amivel itt találkoztam. 2021 szeptemberéről csatlakoztam a teamhez. Egyéni, ambuláns és csoportos szociális-kommunikációs fejlesztésekben veszek részt. Pályakezdőként sokat tanulok kollégáimtól, mind módszertanról, mind pedig a gyerekekkel és családjaikkal való kommunikációról. A mindennapokban sok kincset kapok a gyerekekkel való kapcsolódás során. Minden nap és minden kihívás más és más, ezért is szeretem a munkámat. 

Szendrőy Vivien

gyógypedagógus

A Léleköntő program már az egyetemi éveim alatt a lényemmé vált. Egy olyan hely, ahol tér nyílik a szülőkkel való gondolkodásra, szemlélve a gyerekeket, magunkat, és a közös utunkat. Nagyon izgalmas akárcsak erre az útra is visszatekintenem, ahogy több év önkéntesség után alakult át bennem ez a hely a munkám színterévé. Nagyon sokat kaptam és kapok a munkatársaimtól, a családoktól, a gyerekektől, és ez az, ami minden nappal tovább éltet, hogy mennyire jó ezt csinálni Munkám során autizmusban érintett gyerekeknek tartok egyéni és csoportos autizmusspecifikus, szociális és kommunikációs fejlesztést.  

Tihanyi-Gál Bernadett Mária

gyógypedagógiai aszisztens

A Léleköntő programnál korábban önkéntesként voltam jelen, már akkor teljesen elvarázsolódtam, ebben a légkörben, különleges gyermekek, emberek között. Gyógypedagógiai tanulmányaimat azóta egyetemi szinten folytatom, hogy minél több ismeretem legyen a fejlődés elősegítéséhez. Számomra a Léleköntő az a hely, ahol önmagam legjobb változatává válhatok – az a biztonságos, figyelő, érteni vágyó közeg, ahol a gyermekekkel és a kollégáimmal együtt fejlődhetünk nap, mint nap. Szeretném, ha csatornája lehetnék a szeretetnek és az értő figyelemnek, ha tudnék úgy segíteni, ahogy annak a gyermeknek vagy felnőttnek valóban szüksége van rá. 

Deák Boglárka

pszichológus, TSMT terapeuta

Pszichológusként, és immáron TSMT terapeutaként veszek részt a Léleköntő Program munkájában, ahová 2019 februárjában csatlakoztam önkéntesként. A szakmai tapasztalatnál azonban itt sokkal többet kaptam, kapok: befogadó, értő, támogató légkört, ahol engem is meghallanak, meghallgatnak, és ezáltal a gyermekekkel együtt nekem is lehetőségem van nyílni, bátorodni, fejlődni.  Közös utunk és célunk azonos az általam egyénileg is képviselt értékekkel, szemlélettel: a gyermekek teljesítményének értékelése helyett valódi lényük megismerése, elfogadása, szeretete a legfontosabb. 

Aszalósné Hermann Kata

gyógypedagógus, gyógytornász, mentálhigiénés szakember 

Ha létezik Gyógyító kapcsolat, környezet… akkor a Léleköntő számomra ez a TÉR. Több mint két évtized gyógypedagógusi és gyógytornász múlttal 2014-ben új horizont nyílt meg előttem, ahol a szakmai tapasztalat és folyamatos tanulás mellett a napi munka része a figyelő, kísérletező nyitottság. Mentálhigiénés szakemberként a kollégákkal, a szülőkkel és az önkéntesekkel vagyok kapcsolatban. Különösen izgalmas feladat számomra, az intézményekben, és szakmai napokon, vagy tréningeken történő együtt gondolkodás, szemléletformálódás. 

Megszakítás